sunday bloody sunday

Jaha då har jag åkt på jordens förkylning. Hör intenting för jag har sånt lock för öronen. Igår hade jag ont i halsen, men drack säkert 30 koppar te med honung så den är ok idag. Däremot nyser jag konstant typ...  Hoppas verkligen jag inte har feber imorrn, har bestämt mig för att gå och jobba nämligen...

Städade som en tok i fredagskväll, till typ 01.00. Somnade vid 2 och vaknade 8 igår morse. Mamma och pappa kom sedan vid 11tiden. Dom hade mes sig lite smått och gott till mig, lite av mina grer som finns i deras förråd. Gladast blev jag av mina kängor! Som jag har längtat efter dom! Har tjatat på mamma i typ 5 år att hon ska leta fram dom och ta med dom hit, så äntligen! Jag fick de i julklapp 1996, andvände de inte så mycket för då var dom inte lika poppis som tidigare. Så de ser nästan oanvända ut nu också!
Ok lite slitna är dom, men det syns ju mest såhär nära. Har starka funderingar på att köpa mig ett par DrMartens också, vet inte riktigt bara...de är svindyra, men jag sk atänka på saken, de är ju sjukt snygga.

Bagheera var såklart i sitt esse när mam och pap var här, han är mitt i allt hela tiden och gosar och charmar alla. Cosmos är som vanligt tjuren Ferdinand hihi, sötaste Cosmos.

Mådde så dåligt sen så somnade 21.45 igår kväll, fick såklart ont i ryggen som faan också. Idag har jag bara legat i soffan, druckit te och kollat på Heroes och lite TV. Kurerar mig, måste verkligen jobba, kan inte vara hemma sjuk hur mycket som helst ju. Konstigt system tycker jag dock, vafan är man sjuk så är man väl sjuk, då ska man väl inte behöva försvara sig varför man är hemma? Jag har ett asdåligt immunsystem, vad ska jag göra åt saken?
Jaja... jag går och jobbar iaf.

Nu ska jag sova så jag har lite kraft imorrn.


Cosmos kollar på TV

Mina killar

Bagheera sover, uppochner på golvet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0