100408 torsdag

Min tröja som jag beställt är på väg. Har fått både mejl och sms om att den är levererad, men ingen avi ännu...  hade hoppats på att jag fått den idag, då hade jag kunnat hämta den imorrn, men icke. Får se, hoppas på att sluta tidigt imorrn så hinner jag hem och hämta avin om den kommit, och sen ner och hämta ut tröjan. HOPPAS!

Igår och idag har jag varit ledig, så skönt! Har verkligen inte gjort något ansträngande alls idag, bara hängt vid datan och sovit typ. Pratat i telefon lite.
Jobbar nu fre-lör-sön, men jobbar ju med sköna gänget så det är inga problem alls!

Så har ännu en tjej dykt upp i Tiger-röran. Hans grannes dotter. Som han hade sex med i en soffa nära deras hem. Man undrar ju hur många fler tjejer det finns därute som han haft under tiden han varit gift med Elin? Hur stort mörkertalet är liksom.

På lördag den 10/4 ska Justin Bieber vara med i SNL. Ojojoj vad det ska bli kul att se. SNL är ju bland det roligaste jag vet.  

Så har jag iallafall gjort någon nytta idag, nämligen bokat tid hos en frisör. Jag har inte klippt mig sen i typ okt
-08, så det är verkligen på tiden. Gillar inte riktigt att gå och klippa mig, tycker det är en pressad och jobbig situation. Hittade iallafall en salong nu som känns okej, hoppas jag blir nöjd också. Ska bara bestämma mig om det får bli mörka slingor nu eller om det bara blir blonda. Vi får se...

Förresten, jag har faktiskt tvättat idag också, typ 7 maskiner. Nu måste jag hänga upp det som inte hann bli torrt. Efter det blir det raka vägen till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0