100415 torsdag

Jaha så blev jag hemma idag då :(
Har de senaste dagarna varit i princip konstant yr och vid fler tillfällen varit på väg att svimma. Igår fick jag nog och ringde läkaren, så jag ska dit idag. Ska ta varenda jäkla prov som finns och se vad sjutton som är fel med mig.
Jag förstår inte riktigt...  Jag har ju aldrig tidigare i mitt liv levt så hälsosamt som jag gör nu.
Jag äter "vanlig" mat varje dag, frukost och lunch på samma tid i princip varje dag.
Jag sover ordentligt, verkligen. Visst kanske inte 8 timmar varje natt, men vem gör det i sitt vuxna liv?
Jag dricker inte alkohol varje vecka ens, kanske 2 kvällar i månaden typ.
Visst det är ju det här med rökningen som är FÖRJÄVLIGT jag vet. Suck. Hoppas typ det är något med rökningen så kanske jag kan låta bli det!
Psykiskt mår jag också bra, visst lite små huvudbryn men vem sjutton har inte det?
Jag förstår verkligen inte vad felet är...   Tråkigt som attan är det iallafall.
Men jag ska gå till botten med det nu som sagt.

Imorgon är det iallafall frdag och jag är ledig i helgen. Tyvärr ska det ju bli snö och bajsväder, så picnicplanerna försvann...   Ska bara ta det lugnt och hänga hela helgen istället. Lön nästa fedag så det är lite snålt nu...

I tisdags var jag som ni nog fattade iväg och tatuerade mig. Gjorde "färdig" min arm. Fast jag tror inte den någonsin kommer bli färdig, jo när hela armen är täckt...   men för nu så är den färdig iallafall. Ska tillbaka i sept och påbörja mitt andra projekt. Den andra armen, hade med mig en bild så vi planerade lite och så, den kommer bli helt fantastisk!
Men nu får kroppen vila hela våren och sommaren, vill inte göra något mer innan sommaren, jag är ute och solar och badar, och då är det bättre att vänta istället. Plus att jag inte har råd nu.
Jag har iallafall världens bästa tatuerare. Sjukt trevlig. Sjukt het. Så jävla nöjd är jag.

Nu måste jag klä på mig och gå iväg till läkaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0