Godnatt

Jag satt i typ en timme och fixade med bild och grejer och trixade för att fixa lite här i bloggen, och vad gör jag, jo, jag råkar stänga ner alltihop! BUHUUUUUUUU. Fy faan va' arg och ledsen jag blev!

Men, en liten rolig grej hände typ nyss, satt och läste en ganska känd svensk blogg, och får se en bild som var lite skoj, så jag mejlade iväg en bild och fick svar direkt, dessutom ett väldigt intressant svar hehe. Snart så...

Imorgon är det personalfest efter jobbet, och jag har sjuklig beslutsångest om hur jag ska göra. Jag mår ju inte så tiptop med min yrsel (vilket jag nu vet beror på min syn, var till optikern och har fel på synen, så jag håller på att fixa glasögon, spännande!) och dessutom ska jag ju jobba på lördag. Men hur kul är det att banga när ALLA andra ska vara med?! Jobbigt läge...

Jag ska göra ett nytt försök med bloggen så fort jag har lite mer tid. Måste fixa ju. Har laddat ned ett grymt kul program där jag suttit och lekt med bilder ikväll.

Just ja, jag har fått tinnitus tror jag, de senaste dagarna har det börjat tjuta i mina öron tillochfrån. Kul va?! Är det någon del av min kropp spm mår bra?! Nej. Så är det att bli gammal...
Men jag väger ju upp det här med att min kropp börjar bli gammal genom att ha Bieberfever! Hehe.

Här är ju beviset på det.

Nu måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0