Hungover

Ja då hade vi utgång med jobbet igår. Shit pommes.
Jag och Knoll & Tott drog tillsammans till Kellys där alla andra redan var. Sjukt roligt att träffa alla "privat". Den ena fullare än den andra hehe... Och det var precis som "personalfester" är, det slutar med en jädrans massa hångel och smussel, mycket underhållande. Träffade på F och följde med honom hem. Vaknade 8.15 imorse. !!!!!!!!!!!. JAG BÖRJADE 08,00!!!
SÅ det var bara att sätta sig i en taxi till jobbet...  jag var såklart inte den enda som var sen. Norrlänningen också, som vanligt. Bjöd alla andra på ett gott skratt när jag dök upp försent, klev ur en taxi, i solglajer och samma kläder som på kvällen...
Asmycket att göra på jobbet idag, bakis och jävlig och allt var rörigt.
Till lunch blev det bakismat deluxe, ostburgare, friterad klyftpotatis och aioli. Jag och norrlänningen halvlåg på bordet och hade lite svårigheter med att få i oss någon mat överhuvudtaget. Sen intog jag och killarna sofforna där vi spenderade sisådär en timme eller två...  hrm hehe. Skrattade så jag trodde jag skulle dö. Dagen som började förjävligt blev helt bäst till slut! Tack vare mina roliga arbetskamrater, och även Erik som var en ÄNGEL som köpte cigg till mig! Fantastiska underbara kollegor!

Nu är jag död och ska sova. Med J.B i lurarna såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0