Matchmade


Sådärja! Då var det gjort, mina mörka slingor jag har tänkt göra i hundra år. Sjukt snyggt, men SJUKT DYRT. Jag trodde jag skulle när hon sa vad det kostade. På riktigt! Alltså jag är sjukt nöjd, men det var lite för dyrt, dit kommer jag aldrig gå igen faktiskt... Så nu blir det en jävligt pank månad. Suck.

Sen lyckades jag släpa mig in på Specsavers och köpte 2 par glasögon! Jag passar inte i några glasögon alls, men jag tog de som jag kände mig bekväm i. Det blir jättebra. Jag får dom om en vecka typ.

Det jag inte tänker nämna är min rygg, för jag ORKAR inte gnälla mer om den. Men jag kan säga att den inte mår bra. Alls.

På fredag blir det en tillställning som jag ser fram emot, om jag nu kommer iväg, men jag ska fan dit.

Just ja, sen har jag blivit "utsatt" för matchmaking idag hehe. Rooligt.

Nu ska jag släpa mig till sängen och sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0