Påskafton

Jag hittade denna:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/recensioner/article6844421.ab
Lite smått förvånad över denna väldigt positiva recension, trodde inte att creddiga musikjournalister skulle tycka så. Men jag säger inte emot, det vet ni vid det här laget.
Och för er som tycker jag börjar bli tjatig och jobbig, så vill jag återigen påpeka att det är frivilligt att läsa min blogg.
Ärligt talat, så lycklig som jag varit dessa dagar var det längesen jag var, sen om det beror på J.B eller något annat det vet jag inte. Men jag kommer fortsätta "tjata" bara så ni vet.
Någon som är intresserad av att följa med och se killen när han kommer till Sverige förresten?

Idag har varit en konstig dag, har känt mig bakis igen (eller fortfarande) fast jag satt hemma framför datan igår kväll. Träffade B en sväng efter jobbet och sen har jag suttit och halvsovit hela kvällen, men inte gått och lagt mig...
Ska gå upp 8 imorgon bitti för att städa, för halva familjen kommer på besök imorgon.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0