100407

Var mördaren i Landskrona tvungen att vara utländsk? VARFÖR kunde det inte vara en svensk...? Det finns ju så många svenskar som begår brott, så varför hade det inte kunnat vara det denna gång också?
FAAN detta kommer gynna Sverigedemokraterna, så nära valet också. Jävla mongon. De har publicerat mördarens namn och bild på deras hemsida. Hade de gjort det om denne varit svensk tror ni?!
Detta var verkligen det sista Landskrona, och Sverige, behövde just nu. Så nära valet vill/vågar jag knappt tänka på hur detta kan sluta...
 
Jag kan kanske till viss del förstå att man är lite smått less på invandrarpolitiken i Sverige. Men det många av de som sympatiserar med SD glömmer, är att det har faktiskt ingenting att göra med invandrarna i sig.
Att välja SD in i riksdagen, och vad jag antar att deras väljare vill, ha SD som regering, kommer att bli livsfarligt! SD står för så mycket som jag är ganska säker på att många inte vet och/eller inte tänker på.
De är högerextremister med nazistiska åsikter. Hur kan man som svensk år 2010 vilja ha en sådan regering? Har ni glömt andra världskriget och Hitler?!  "jamen så kommer det inte bli, SÅ långt kommer det inte gå" Precis så sades det om Hitler i början.
Hur kan ni?! Hur vågar ni?!
Skäms på er som vill få Sverige till ett Naziland. 
Jag tvivlar starkt på att alla som tänker rösta på SD har satt sig in i deras politik . Jag blir ärligt talat ledsen när jag läser om den. Sen att människor i min närhet sympatiserar med SD är helt oförståeligt.
Det sårar mig.


Kommentarer
Postat av: Mikael Eskilandersson

Att SD inte har nazistinfluenser syns tydligast om man går in på nazisthemsidor och läser vad de tycker om SD. Där står det att SD sviker landet genom att de tror att invandrare kan anpassa sig o.s.v. Många grova påhopp mot SD finns bland dessa inlägg. Inte minst brukar de belysa hur enormt många invandrare de finns i SD:s led eller att flera av SD:s främsta företrädare är judar.



Att ett sådant parti skulle driva nassepolitik är ganska uppenbart fel. Ska man kasta ut sig själv och förfölja sina egna företrädare då, eller?

2010-04-08 @ 12:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0