Kaos

Vintern 09/10 kommer jag då fan aldrig glömma... 
Vilken kaoshelg! Herregud. Kom nästan 2 timmar försent till jobbet i fredags, och idag var jag 2 timmar sen, det tog mig 3 timmar att åka hemifrån till jobbet. 3 timmar!!!  Helt sjukt. Åkte taxi en bit i fredags, och även igår kväll, SL ska få kvittona...  idag hade jag inget att skynda mig hem till så jag åkte kommunalt, vilket innebar: tunnelbana från Tekniska till Liljeholmen, ny försenad tunnelbana därifrån till Skärholmen, där stod en ersättningsbuss och väntade. Snabbt som fan blev den proppfull och en kvinna med barnvagn fick inte plats och folk började klaga på att det borde vara större bussar osv. Så mycket gnäll den där busschauffören fick ta! Trots det körde han värsta Sällskapsresangrejen haha. I mikrofonen: Hej och välkomna till denna resa som ska ta oss till Vårby, vädret i Vårby är -15 och mörkt...  haha så skön chaffis verkligen. Sen i Vårby fick vi vänta i en halvtimme på tunnelbanan som sedan körde snigelfart till Norsan. Sanslöst.
Men jag är glad att jag kom hem iallafall. Tyckte den där chaffisen gjorde ett sånt bra jobb så jag tackade honom när jag klev av bussen, han fick mig på bra humör igen!

Annars har jag jobbat i helgen. Jag träffade B och KTH:aren efter jobbet i fredags, hängde med till skrapan en sväng men åkte hem sen.

Har hakat upp mig på tonfisk också, fy sjutton vad det är mumsigt! Ska leva på det nu ett tag.

Imorgon ska jag tvätta, träna och sedan äta middag med mina kära "barndomsvänner" det ska bli elt fantastiskt skoj.

Musiktipset? idag är det Kelly Clarkson - already gone. Riktigt bra,

Nä shit nu gör det ont i ögonen för jag är så trött, dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Elli

Vad sjutton KP, har du bytt kebaben mot tonfisk? Vem trodde detta? =)

2010-02-22 @ 10:56:58
URL: http://elloo.wordpress.com
Postat av: CathyP

ja vem sjutton trodde detta?? Nu är det tonfisk, hårdträning och snart silikonbröst som gäller

2010-02-22 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0