Mensvärk, huvudvärk och annat jobbigt

Blä vad trött jag är, men ändå KAN jag inte gå och lägga mig...  Inatt somnade jag med datorn på magen.
Hiskelig huvudvärk fick jag nu på eftermiddagen/kvällen, jättejobbigt. Mensvärk också. Inte mycket som är rätt nu inte.

Har däremot hittat 2 bloggar som jag plöjt, 2 svenska tjejer som bor i LA med sina familjer. Väldigt underhållande. Jag vill också träffa någon som jobbar med nåt coolt och måste flytta till LA. Anyone?

Imorgon bitti ska jag försöka ta mig till jobbet, det blir... eh... intressant. Gröna linjen håller de på att fixa nu, de tog den före den röda, man tackar...  Så jag antar att det blir tidigast torsdag jag kan åka tunnelbana igen. Snacka om lycklig jag kommer vara då! Man sänker liksom kraven rätt rejält nu när man suttit inlåst, och blir glad om det går ett tåg varannan timme i princip. Snart är vi inne på 4e dygnet utan tunnelbana. Helt jävla otroligt. Hur kan detta få hända?
Har iallafall 2 resplaner för imorgon bitti, den ena är motorvägsbussen till Fridhemsplan, och sedan 4an därifrån. Den andra är 172an till Högdalen, sedan gröna linjen till Gullmars och därifrån 4an. Första förslaget är definitivt det mest lockande, jag hoppas på det, är inte så säker på att de kör motorvägsbussen nu, men jag får testa.

Jag har en ganska fullspäckad och spännande helg framför mig. Föräldrarna kommer ner för att gå på Björn Skifs på lördag. Själv har jag lite planer för fredagkvällen som jag inte riktigt kan gå ut med. Och på söndag är det äntligen dags för Kent! Ååååh vad skoj. Har inte varit på konsert sen jag vet inte när. Blir sjukt kul.

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så jobbigt :S

2010-02-24 @ 14:58:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0