Sexy sunday

Igår sprang jag runt i stan med mina kära föräldrar. Lite shopping blev det, för min del alltså, ett par fina sommarpartyskor, kilklackar, hur mycket jag än vill ha "vanliga" klackar så går det inte riktigt, min rygg är ju inte den bästa...
Apropå min rygg måste jag göra något igen, går helt snett och får hela tiden ont i högersidan. Vet inte om jag ska till sjukgymnast, kiropraktor eller naprapat. För kiropraktor och naprapat är väl 2 skilda saker eller....öh....? Skitsamma, något måste jag iallafall göra. Risken är att om jag struntar i det att det bara förvärras, det har det ju gjort hittills.
Tillbaka till gårdagen, köpte också örhängen. Efter det var vi och åt på en halvsunkig restaurang som min mam och pap älskar. Sen gick vi till centralen där vi skildes åt. Satte mig på mitt gamla jobb och hängde med B. Bidrog till deras föräljning gjorde jag också. Snällt av mig. Meningen var att jag skulle träna, och min träningsväska har B förvarat på jobbet sen ett ett tag (vilket bevisar att jag inte tränat på ett tag, får PANIIIK) men då visar det sig att de stänger 18 på lördagar, gymmet alltså, jag trodde de stänger 20. Så då hann jag inte igår heller...
Tänkte då att jag hämtar ut mitt Zumba när jag kommer hem så kör jag det. Nä då hade de också stängt när jag kom hem. Så dumt det blev.

Idag ska jag slappa hemma hela dagen. Ikväll är det äntligen dags för KENT! Lovely.

Nu ska jag ner till centrum och hämta mitt spännande paket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0