Stuck

Ännu en dag fast i förorten...  
Tur jag har saker att göra hemma, som diska, plocka och STORSTÄDA. För fy hur min lägenhet ser ut. Har idag gjort katternas låda, diskat den gigantiska disken och plockat allt. Nu ska jag vila lite och titta på film, sen blire dammsugning, dammning, torka golv, göra ren toan och handfatet, rensa avloppet i tvättstället och duschen. Kommer gå finfint.

Skulle ju verkligen behöva komma tin till stan för att träna, men det kan jag ju glömma. Tror jag ska köra ett danspass här hemma eller nåt bara för att röra mig lite.

Apropå tågkaos och liknande, gå in på Aftonbladet och skriv på för att SJ ska ta tillbaka resegarantin som dom nu plockat bort, idioterna. Läste även på SLs hemsida att deras resegaranti inte gäller vid väderlek som drabbar samhället, fan för dom om de inte betalar mina taxikvitton. Inte nog med att man förlorar inkomst på jobbet för de timmar man kommer försent, sen ska de inte betala taxi heller???  SKITföretag. Ska det vara så svårt att få bort snön ifrån spåren? Ska det vara så svårt att sätta in fler bussar?

Idag har jag, beställt Zumba. Ja jag vet, jag har gått på reklamen, men jag har faktiskt källor som säger att det fungerar, så jag ska köra. Hade dock behövt det nu, när jag inte kan åka iväg och träna...

Nu ska jag se nån film och äta tonfisk.

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0