nightmare

Nu var det ett tag sen jag skrev något här. Anledningen är att jag skaffat mig ett liv.
Närå, skoja bara. Anledningarna är flera 
1. Min dator crashade. 2. Jag åkte bort förra veckan. 3. Jag har inte haft tid.
Köpte mig alltså en ny dator i förrgår. Åkte till M på tisdagkvällen och vi satt på nätet och letade efter en passande dator, den ena föll på att skärmen var för liten och den andra för att det var Windows Vista i den. Men till slut så hittade jag/vi en som passade som handen i handsken. Bokade den och en HDMIsladd, sen var jag och köpte de i onsdags. Lycklig som ett barn på julafton var jag, och är fortfarande. Såååå fin och ljuvligt att ha en ny snabb, fin och lätt dator.
Nu är det bara ett litet problem. Min iPod måste antagligen registreras om och nollställas iochmed mitt nya köp. HUR IDIOTISKT ÄR INTE DET??????  Faaaaan. Jag har all musik kvar i min externa hårddisk så det är inte problemet, bara det att det tar sån jääävla tid att fixa allt igen. Men det har jag inte orkat ta tag i ännu.

Inatt har jag drömt en riktigt hemsk mardröm. Om en vän som jag inte kunde lita på, som gick bakom min rygg och ljög för mig om en viss händelse som betyder (händelsen finns på riktigt) väldigt mycket för mig, jag kan tyvärr inte säga vad det handlar om. Det finns en del personer som inte skulle gilla det.
Men alltså, nu är jag trött på det här, att jag alltid ska tvivla på människor och vänner, att jag hela tiden långt därinne tror att de ska sticka mig i ryggen så fort tillfälle ges. Det känns som det bara blir värre också, såhär illa har det liksom inte varit tycker jag. Suck.
Idag går jag runt med en hemsk känsla i magen och tänker att drömmen kanske var sann? det kanske blir exakt så, det känns mer troligt än att det inte blir så.
Jag är sjuk i huvudet. 

Det här är mitt ärr. Detta får jag leva med pga henne. Alla andra får lida för vad hon gjorde och hur hon betedde sig.
Och hon säger att hon gjorde något bra för mig. In my ass att hon gjorde.
Detta är vad hon gjorde. 
Inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0