Blaj

Då har jag jobbat hela helgen. 
Igår kväll när jag och min nyfunna vän M skulle gå därifrån så blev det ett litet missförstånd mellan oss så vi drog igång larmet hehe. Tinnitus deluxe fick vi, ringde Securitas som återkallade larmet men det slutade inte tjuta, sen kom de från Securitas iallafall så visade han hur man gör om man råkar vara så korkad igen...
Efter denna traumatiska upplevelse blev vi akut hungriga så tog oss till McD. Där satt vi ett tag och snackade skit och käkade, sen skulle jag handla på Coop. Andra dagen i rad, och i kassan jobbar Annelie från PH. Var inte hon en av de som vek ut sig från årets PH? äh jag vet inte, men hon ser fruktansvärt bra ut i verkligheten. Jättefin, faktiskt.

Jag har så många saker jag ser fram emot nu, och så mycket planerat, längesen jag hade så mycket planerat. KENT konserten närmar sig med stormsteg och det ska bli sjukt roligt. Men jag kom på att jag har så många favoritlåtar med Kent att jag kommer nog bli lite besviken, för det finns inte en chans i världen att de spelar alla dom, och just exakt dom jag gillar mest.
Sen en dryg vecka efter det ska jag på 30 Seconds to Mars! Jag ÄLSKAR dom och ser fram emot den konserten fruktansvärt mycket! Skulle sett de för 3 år sen, men en idiot kom emellan så det blev inte så. Hoppas de säljer nån snygg hoodie, då ska jag köpa en.
Jag älskar deras skivor och den senaste är fuckin underbar. Sen är ju Jared den snyggaste killen som gått på denna planet.
Sen blire SONISPHERE i Augusti, äntligen ska jag se Mötley Crue. LOVELY. Hoppas bara att det finns biljett kvar på måndag...  annars köper jag faan via blocket.

På fredag drar jag, ser inte alls fram emot att släpa katterna på tåg för 2 nätter hos mina föräldrar, men jag har inget val. Uhh, måste packa också, och leta fram mina boor, min syster vill absolut låna en. Usch det känns mest jobbigt att åka upp. Men men, jag får iallafall skjuts ner igen på söndag och då ska vi även till ICA och handla, passa på när jag kan åka bil.

Har fixat med min iPod, lagt in 170 låtar som jag plockat ur från mina "gamla" ipods. Allt sånt tar sån jäkla tid för jag är så perfektionist när det gäller sånt här. kan inte missa EN låt, och måste dubbelkolla allt, och skriva om låtar osv osv...  Mennu är det gjort. har ett gäng låtar till osm ska in, men de måste skrivas om först och jag orkar inte mer nu. Mådde sjukt dåligt på eftermiddagen och är fortfarande seg...
Ska till sjukhuset 8 imorgon bitti och sen tvätta halva dagen.

Nu ska jag kolla på L word.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0