090102

Alltså jag har nog tjatat om detta förut men jag blir så upprörd... antagligen för jag sitter insnöad i hålan och vill bara hem.
Vad i helvete händer i flatvärlden? hur blev den som den är? hur kan alla vara som dom är? Jag fattar verkligen inte. 99% av alla jag träffat är riksmongon av högsta kvalitet.
Ena dagen gör man på ett sätt och nästa är det tvärtom. Helt sjukt, men att leva i den där världen är som att vara 15 år igen.
EXAKT LIKA. Totalt ofattbart.
Skitsnack hit och skitsnack dit och sen umgås alla med varandra iallafall för de inte har någon annan att vara med. Eller nåt.
Fy faan vilken jävla ormgrop det där är. Usch. Avtändande. Äckligt. Ointressant.
Det får en att vilja kasta sig över en (eller etthundratjugotvå stycken) kille och aldrig släppa taget.
Brudar alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0