the bitch is back...

Idag var det då äntligen premiär för senaste säsongen av the Hills på MTV. Jag är ju ett stort fan av the Hills, gillar att se deras sjuka liv och drama. Nu är det inte riktigt samma sak längre, Lauren har ju lämnat serien och jag är fortfarande tveksam till om jag ska se det eller inte. Istället för lauren, har nu en kär gammal person kommit in i serien igen.
Alla vi som sett Laguna Beach vet vem hon är, och har våra åsikter om henne.
Kristin Cavallari.
Hon har i princip gjrt sig känd som en bitch som alla tjejer ska passa sig för och alla killar avgudar henne. Detta ska hon givetvis ha all cred för, rätt imponerande att bli känd för. Hon är inte speciellt snygg. Alls. Inte jämfört med de andra tjejerna runtomkring henne. Men hon har något. Hon är dessutom som sagt en mansslukerska utan dess like.
Jag förstår varför, hon är som killar är (japp jag drar alla över en kam), ointresserad, nonchalant, spydig. Sådär farlig liksom. Oåtkomlig. Hon utsrålar sådant självförtroende och bryr sig inte ett skit om vad andra tycker.
Jag har delade känslor för henne. Hon är lite för mycket ibland. Men samtidigt tycker jag hon är cool. För att hon skiter fullständigt i vad andra tycker. Hon kör sitt eget race.
Anywho, jag såg då avsnittet idag, först undrar jag hur Kristin och Stacie blev vänner och när? sen undrar jag också när Heidi "förlät" Stacie? för nu hänger ju hon med gänget.
Jag tycker inte de ska kalla serien the Hills längre, grejen är att Kristin tar över hela progammet. Under det knappa 25 minuter långa avsnittet, så fick vi se Audrina, Lo och Stephanie typ 4 minuter. Resten var det bara Kristin i princip. De borde döpa om hela showen och ge henne programmet helt.
Skrattade åt hur de introducerade henne i de första scenerna, de får henne att låta vidrig och sen har de filmat henne så snyggt , man får liksom inte se hennes ansikte i början. Underhållande . Hade jag varit hon hade jag varit sjukt nöjd.
Försöker hitta nån bra bild på henne, men hon gör sig liksom inte riktigt på bild, inte hennes bästa sidor iallafall hehe.


Ja, ni ser vilken extremt händelserik helg jag har haft, eftersom mina största problem är frågor kring en blajserie på MTV. Hehe. 

Hade iallafall en kul kväll i helgen. Drack en himlans massa alkohol med J hemma hos mig. Vi blev ganska fulla och snackade massa skit & lyssnade på musik. Väldigt bra kväll. Resten av helgen har jag ätit, sovit och tittat på TV.

Känner mig lite friskare nu iallafall. Jag blev ju riktigt sjuk ett tag. Jag behöver hålla mig frisk nu, dags för en 6dagars vecka. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0