Jag är bäst utan tvekan

Yeeeeesssss!! Fy satan vad jag är grym!
ÄNTLIGEN har jag lyckats med att dra låtar från min gamla iPod till datorn. Wiieee vad jag är lycklig.
Eftersom min hårddisk gick sönder så "försvann" ju mycket musik och det är inte direkt enkelt att hitta något hjäpmedel till det jag nyss lyckats åstadkomma. Men fan vad jag är nöjd! Tamejfan att det gick utmärkt. Men tid tog det, det var lite meckigt. Och då har jag bara plockat från min första iPod än så länge. Min andra har jag en hel del mer musik i så det kommer nog ta lite längre tid. Men det är det värt!

Nu ska jag försöka sova för jag ska jobba min första dag sen förra tisdagen imorgon. Ska läsa lite ur oken om Slash först.

Nightie night friends and enemies...

kom ihåg en sak bara,
CATHYP ÄR BÄST...  hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0