Listan

Jag är ju ett big fan av listor i allmänhet, och annat liknande. Vi brukade göra massa böcker med listor och frågor till varandra förut. Sådant fick man roa sig med i hålan. När man inte var ute och söp sig full.
Iallafall. Nu kommer jag göra en lista.
Here it goes:

Årets bok: the Dirt (jag vet att den inte kom ut 2009, men ändå)
Årets film: New Moon
Årets låt: Sexy Bitch 
Årets platta: Keri Hilson - In a perfect world
Årets plagg: leggings
Årets Händelse: MJ dör 
Årets serie: Mad Men
Årets grupp: Glasvegas
Årets idiot: där är förstaplatsen delad mellan Anna Anka och Tiger Woods
Årets bästa: sommaren
Årets ont: ischias
Årets sorg: mitt älskade hjärta Siroco somnade in
Årets mat: kebab
Årets nykomlingar: Framing Hanley
Årets genombrott: Lady GaGa
Årets bästa köp: Bagheera
Årets bloggare: Katrin Zytomierska
Årets pryl: min iPod
Årets investering: mitt träningskort
Årets prestation: jag slutade röka

Enligt mig.


Världens godaste mat. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0