Näbbstövlarna


Ja, dåså, här är nu en bild på mina nya Näbbstövlar.
Kom att tänka på dessa för någon månad sen och letade febrilt igenom affärer utan resultat. Började då leta på nätet och insåg till min förskräckelse att de gick att beställa men var svindyra. Men efter noga övervägande så tänkte jag "äh, what the..." och beställde ett par. Det tog en och en halv vecka innan de var hemma hos mig och nu är jag helt frälst! Nästa vinter tror jag det blir ett par till, kanske lägre, kanske i en annan färg, jag får se.
Världens finaste är de iallafall, och sköna!

Jag och B var ute och svirade igår.
Herregud så jag mått idag. Fy. Jag är så glad att jag lärt mig hur jag blir dagen efter så att jag aldrig gör misstaget att dricka en dag innan jag ska jobba, för idag hade det inte fungerat kan jag lova.
Hittade 150 spänn precis när vi kom in på Solidaritet igår. Mycket skoj. sen blev det en himla massa alkohol. Och dans! Jodå, igår hade jag satt på mig dansskorna minsann. Kanske därför jag hade typ kramp i vaden när jag klev upp imorse?
Drog hem idag vid 14 tiden och gjorde pizza, åt, och somnade sedan, faan, det var liksom inte alls meningen, nu kommer jag ju ha assvårt att sova ikväll, ska upp strax innan 06,00 imorgon bitti.

Nu kollar jag på en massa På Spåret avsnitt jag missat. Sen måste jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0