Underbart

Idag har jag jobbat på mitt nya jobb.
Jag kommer inte ihåg senast jag var pigg efter att ha jobbat 10 timmar.
Inte heller kommer jag ihåg när jag senast gick mätt, belåten och glad som en lärka ifrån jobbet? Men idag var det så! Så himla skönt. Detta känns jättebra verkligen.
Visst, det är ju lite struligt och rörigt, men så ska det ju vara när man är ny.
Alla är jättetrevliga och jag får riktig mat till lunch! God är den också. Nästan så jag längtar till lunchen imorgon. Och skulle det mot all förmodan vara något äckligt till lunch (jag är löjligt kräsen) så finns det ett salladsbord jag kan äta mig mätt på. Och en massa gott bröd. Så är det varje dag! Underbart.
Helt underbart alltihop. Jag är så nöjd så det finns inte. Trodde inte det kunde bli såhär bra.

Dessvärre är jag mindre glad för att mina stövlar fortfarande inte kommit...  Jag vill ha de nu!!

Nu ska jag äta lite minimorötter och sen sova för det är jobb imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0