Wollie bollie

Jag har haft en riktigt bra helg i helgen.
Efter jobbet i lördags mötte jag upp J & E för lite mat. Gissa vad? Kebab såklart. Men denna gång var det faktiskt inte mitt förslag. Sen gick vi hem till J och på vägen dit mötte vi A som hakade på.
De hade tydligen bestämt sig för att titta på Kenny Starfighter.
Jag såg Kenny på tv för 100 år sedan och kan inte direkt säga att jag tyckte det var roligt. Överhuvudtaget. Men nu var jag ju tvungen.
Jag måste erkänna, mot min vilja, att den faktiskt var rolig. Det roligaste är ju det här med att de skämtar om frisörer.
Efter filmen orkade jag helt enkelt inte åka hem, så jag sov i den fantastiskt fina och mysiga lägenheten. Vilket gjorde att jag fick lite sovmorgon dagen efter eftersom det inte är speciellt långt till mitt jobb därifrån.
Åh om jag kunde få bo i stan, så skönt det skulle vara. Men det där med att leta lägenhet ligger på hyllan nu. Har betydligt viktigare saker att fokusera på nu. Och jag kan säga att det ser ut att gå bra. Man vet aldrig. 

Igår efter jobbet åkte jag till den andra delen av söder hem till S. Vi hängde i hennes soffa och pratade lite om vad som hänt/händer. 
Var dock tvungen att åka efter ett tag för mina stackars lurviga vänner hade varit ensamma lite länge. Mitt dåliga samvete var inte att leka med. 

Nu väntar jag på att mina fina skor jag beställt ska komma. De som i princip ruinerat mig denna månad, men det är de värda. Så fina! Ni ska få se när de anlänt. 

Nu ska jag fixa lite med min iPod och massa ny musik. Får man gifta sig med prylar? den dagen det kommer ska jag gifta mig med min iPod. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0