100304

Duktiga jag gick till banken och fixade en ny dosa idag.
Innan det så jobbade jag. Idag skrattade jag så jag var seriöst sjukt nära att kissa på mig!
Mina kollegor är galna, den ena knäppare än den andra... 
Jag var tvungen att först gå på toa och sen gå ut för att sluta skratta.
Herregud. Fortsätter det såhär så behöver jag knappast träna magen mer på gymet...

Idag är det den 4/3, en dag då ganska många fyller år, ni vet mars-barn, de är gjorda på midsommar, därför det finns så många av de...  Vi hade 3 stycken i vår klass som fyllde denna dag. På senare år har jag träffat 2 till som fyller idag. Lite konstigt är det nog tycker jag.

Nu ska jag plocka ihop mina grejer, för imorrn efter jobbet ska jag direkt till en av mina vänner och vi ska ut på äventyr hehe. Skoj skoj ska det bli.

Dags att hoppa i säng strax!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0