100330 tisdag

Saker jag inte gjort idag:

1. Dammsugit
2. Torkat golv
3. Storstädat toaletten
4. Skurat spis och köksluckor
5. Tvättat


Saker jag gjort idag:

1. Sovit
2. Hängt vid datan
3. Ätit chirre
4. Sovit lite mer
5. Missat tvättiden
6. handlat och lagat mat
7. Ätit mat
8. Diskat
9. Hängt vid datorn, blivit ett J.B fan utan dess like.

IDIOT jag är. Hur fan kan man missa en tvättid kl14 för att man sover och inte hör alarmet?! Ingen katastrof, jag har rena kläder ändå, men vafan! Sov dessutom i 4 timmar!! så städa blev det inte heller som sagt... Får helt enkelt göra det efter jobbet i veckan, för på söndag måste det vara fint när mitt besök kommer hit.
Nu måste jag gå och försöka sova, ska upp snart...

Nightie night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0