100331

Mitt braiga humör håller i sig. Nästan all snö är ju borta!
Och så hade jag en bra dag på jobbet, som alltid. Och imorrn ska vi ut och dricka öl allihopa, eller jag dricker ju inte öl men alkohol. Dock blir det inte mycket, för jag börjar 8 på fredag :(

Läste i dagens city att det nu är trendigt att amma öppet överallt. Hur fan kan det vara trendigt? Personligen tycker jag att det är äckligt. Eller det beror kanske lite på var man ammar, och så beror det på hur gammal ungen är. Är det en liten bebis så kanske det är ok, om man lägger en filt över typ. INTE ÖPPET I RESTAURANGER. Jag mår illa! Äckligt är det om ungen är gammal också. Så tycker jag.

Nä nu blir det lite J.B innan jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0