<3 KENT <3




Det finns inte ord som kan beskriva denna underbara kväll.
Jag var i extas. Kände mig som jag var 14 år igen. Lycka, gåshud och tårar. Helt sanslöst.
De körde igång med Taxmannen, helt otroligt bra. De bästa var Musik nonstop, saker man ser (såklart, min favoritlåt med Kent) och FF. Alltså alla låtar gjorde dom helt fantastiska. Vi dansade och skrek så vi var helt svettiga. Sen extranumrena, herregud...  Detta var avslutningen då det sprutades ut röda pappersfåglar i massor. Sån stämning!
Det var helt klart, utan tvekan, den bästa konserten jag varit på.
Jag ville aldrig att den skulle ta slut.
Jag vill vrida tillbaka klockan och uppleva kvällen igen.
Jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0