Bantning på G

För att bryta hela den här grejen som tar upp de mesta av mina tankar för tillfället, så kan jag bara säga att jag hittat en ny favorit haha. De flesta anser nog att jag borde SKÄMMAS för att säga följande: Justin Bieber. Vilken kille! Ojojoj, hade jag varit 14 år idag hade jag varit GALEN i denna lilla pojke!
Jag tycker det är roligt med såna unga duktiga som dyker upp. Helt fantastiskt ju.


Jag har jobbat idag, en himla massa strul på jobbet på morgonen men det löste sig finfint. Gick hem ca 3 timmar tidigare än vi skulle, vi var ju klara! Vi är så jäkla effektiva så det är helt otroligt.
Gick en sväng i Liljeholmen centrum, handlade lite mat och åkte sen hem.

Cosmos har hittat sin favoritmat idag! Han som knappt äter något annat än kattmat, de fick smaka parmaskinka och han blev som tokig! Baggen däremot ville inte ha alls.
Apropå det. Jag vägde de häromdagen. Cosmos lilla plutten ligger på 3,8 kg, han har iallafall inte gått ner mer, han står typ stilla nu. Men Bagheera, 8.9 kg! Han är ett år och 3 månader. Så nu ska han bantas. Jag kan säga att det blir ett jäkla meck eftersom Cosmos inte ska gå ner ett gram!
Har pratat med Åsa som jag köpt Baggen ifrån, och fått tips på hur jag ska göra, iallafall försöka med det. Ska till IKEA på måndag, och kommer förklara sedan hur detta ska fungera...  Håll tummarna!
Om 2 veckor ska jag hälsa på 6veckors kattungar :) Ojojoj vad ni ska få se på sötingar då. Den mest charmiga åldern också, ser fram emot det!

Nu ska jag äta lite, sen se Millennium, och sen SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0