Bring it on

Har precis återhämtat mig efter att ha garvat i typ en timme åt Katrin Zytomierska. Ni MÅSTE gå in och läsa hennes blogg. Hon är inte riktigt frisk, på ett bra sätt alltså. Hahah. Underbara Katrin.

Jag har spenderat hela dagen i Skärholmen med B. Men när man har pengar, så hittar man aldrig något. Suck. Det slutade med att jag köpte en Puma-jacka inne på Intersport, hur många trodde det liksom?
Men jag köpte även en asrolig bok, med massa fakta och frågor om 90-talet. Sjukt rolig.
Vi hann både äta lunch, som bestod av en kräftstjärt och avokadosallad, och fika på espresso house. Till min lycka såg jag att de börjat sälja Frapino igen. Åååååh älskade sommar kom igen nu.

Kom hem och fixade sallad till middag, och så premiärade jag lite Zumba. Men hahah, jag kan knappt hålla mig för skratt. Men jag ska försöka vara seriös och gå in för det nu. Fast imorgon ska jag till Sats igen, det var alldeles för längesen, jag saknar det. Ärligt alltså.

Har såklart lyssnat på Kent hela dagen, kommer driva folk till vansinne på FB med mina länkar framöver. Men så är det.

Läste för övrigt nyss att Lady GaGa kommer till Globen den 7e maj!! Äntligen! Faan om jag inte lyckas få biljetter till det, till mig och B, då blir jag sur på riktigt.

Nu ska här hoppas i säng. Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0