Charming

Jag har aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt. Typ.
B och jag hade mojitofest igår igen. Jag hävdade att en flaska Captain Morgan inte är tillräckligt "nästa gång köper vi 2 flaskor" sa jag igår när den var slut. Det tar jag tillbaka idag. Inte nog med det, vi drack likör 43 också, sen gick vi till Kvarnen, där ytterligare sisådär 8 mojitos till slank ner...  Herregud alltså.
Hittade en engelsman, kunde knappt hångla, så berusad var jag. Vi tog en taxi till mig och jag minns inte mycket mer, jag tror jag somnade. Vaknade på soffan kl7 imorse, helt utan kläder, med en hink framför mig. Charmig tjej. Schysst intryck jag gjorde på engelsmannen som sov ensam i min säng...
 
Undrar lite när man ska sluta hälla i sig sprit på detta vis? 




Nu ska jag dö lite. Godnatt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0