Frapino season

Klippet med J.B och Selena Gomez är så bra! Jag blir så himla glad av att se det! Eller det blir jag av att se J.B överhuvudtaget. Suttit på Youtube och kollat klipp med honom, vissa grejer, låtar han framförde innan han blev känd, har 15000000 views. HELT SJUKT! Men han är ju så duktig! Ett riktigt underbarn.  Rolig är han också, i intervjuer som ligger ute.

Idag åkte jag och B till Farsta C, har inte varit där på flera år, var där jämt förut. Men oj va vi blev besvikna. Inte mycket roligt, och inget Espresso House!! Vi som skulle inviga vår Frapinosäsong!
Köpte iallafall en foundation, för 435:-!!!!   Måste ju börja tänka på hur man sköter sin hy... 
Köpte även ett par assnygga leggings!!!



Jag är kär i dom!!!!!!!

Nu ska jag sova innan jag ramlar ihop av trötthet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0