Im gonna be a cougar

Jag är inne i en sån där älska Katrin period igen.
Alltså jag döör verkligen när jag läser hennes blogg. Hur kan man vara så bra som hon?
Kan hon inte byta sida lite? ett liv med henne vore helt underbart.

Idag har det inte hänt mycket. Jag jobbade, skrattade som vanligt åt kökschefen, vi lekte lite med våra walkietalkies igen. Slutade tidigt, handlade gräs till mina gulliga loppor. De blev så glada när jag kom hem med det att de dök ner i påsen på en gång, båda två. Jag är världens bästa matte.
Var riktigt duktig och diskade all disk, sen lagade jag mat och åt. Inge höjdarmat på jobbet idag, för första gången på över en månad.

Nu ligger jag död i soffan och ska sova strax. Hade tänkt vara vaken ett tag till för att se Cougar Town som börjar på 5an ikväll, men jag tog hem det istället. Ska bli sjukt spännande att se. "40 är det nya 20" hävdar de. Jag som nyss hävdade att 30 är det nya 20, men det fick man visst en massa skit för...

Såja. Godnatt alla vänner och fiender.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0