Lördag 100313

Facebook. Msn. Spotify. Twitter. Herregud man kan ju slösa så många timmar på att göra ingenting. Det var nog inte bra för mig att köpa en laptop och fixa en router, nu kommer jag liksom inte undan. Nu förföljer datorn mig.

Har inte gjort många knop idag heller. Lagade iofs pizza, från scratch. Den blev så jävla god så jag åt upp hela. Normalt?! Nej.

Så var det final i Melodifestivalen ikväll. Detta spektakel som jag verkligen inte vet varför jag ser? Kanske för Måns och Dolphs skull, det måste vara därför.
Anna vann. Helt ok med mig, läser att det inte gått att rösta på en del av de andra artisterna, så detta kanske inte var det resultat svenska folket ville ha ändå?

Nu ska jag kolla på nåt på tv och ligga i soffan bara, som den senaste veckan. Urk. Lätt uttråkad kan jag säga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0