Peace and Love

Hemma. Efter första jobbdagen på nästan 2 veckor. Lite nytt hade hänt, men alltid skoj som vanligt på jobbet. Det blev dock lite utdraget pga en människa som klantat sig lite.
Jag kom nästan nyss hem, har gjort ren mina kära älsklingars toalett och gett dem deras favoritmat, så nu är Cosmos lite väl kär i mig och ska vara på tangentbordet.
Ska alldeles strax ta en snabbdusch och sedan dricka en kopp te med honung för FY vilken hosta jag fått idag. Usch, och jag VÄGRAR bli mer sjuk nu. Ska ta lite hostmedicin också, och sedan hoppa i säng.
Ställde in mina partyplaner för i helgen för jag vågar fan inte dricka alkohol och riskera att bli ännu sjukare. Näpp!
Sen ska jag dessutom jobba extra på söndag, behöver det och kände för att ställa upp.

Vet ni vad jag vill göra? JO, åka på Peace & Love. Varför? jo för att Jay-Z kommer dit!! Det skulle ju vara helt fantastiskt. Men biljetterna sålde slut på en gång. Tyvärr. 
Det är dags att hålla koll på vilka/vem som kommer till Stockholm i höst/vinter, måste ju ha någon konsert inbokad då med. 
Nu är det ju Lady GaGa i Maj, och Sonisphere i Augusti. Tipsa mig gärna!



Dags att hoppa in i duschen!
 


Kommentarer
Postat av: Elli

Neej KP, det går att köpa biljetter till P&L på deras hemsida. Blev lite kaos där när de släppte att Jay-Z skulle komma, men man kan köpa biljetter igen :D

2010-03-18 @ 06:17:28
URL: http://elloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0