Söndag 100314


Det absolut snyggaste paret. God Damn!

Ikväll har jag haft en liten svacka i min sjukdom, suck...   Känner mig febrig, ont i halsen, ont i huvudet.
NÄR SKA JAG BLI FRISK?

Någon inte frisk människa har ju sagt att han ska till KTH och skjuta imorgon. Läskigt! Jag känner ju en del som går där och hoppas att de håller sig hemma imorgon. Sen är jag själv också ledig vilket känns skönt, för man vet ju inte var denna människa tänker skjuta om det nu blir så. Snälla säg att denna människa hittas och fångas in och att folk slutar med såna här dumheter!
Livet är på riktigt, inget dataspel.

Nu sjunger Timo Lena PH:s "om igen"  han är ju så fantastisk Timo, jag älskar honom!

Nu ska jag ta mitt sista penicillin och gå och sova. Och imorgon när jag vaknar tänker jag vara frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0