Sunny

Jag tycker det är väldigt intressant att de enda av mina ca 230 vänner på Facebook som hela tiden pratar om hur bra "sitt" parti är och hur dåliga alla andra partier är, är moderater. Vad kan man dra för slutsats av detta? Är ni lite oroliga kanske? Lite lågt är det väl att kasta skit på andra partier. Löjligt ju. 

Idag hände något. Jag fick ett ryck. Spolade ner hela mitt badrum inklusive toaletten och handfatet. Rensade både avloppet i badkaret och i handfatet. Skurade toa, badkar och handfat. Skurade runt badkarsfötterna med en tandborste! Skurade golven som en galning. Jäklar vad skinande rent det är nu. Och så fint och lätt vattnet rinner ner i avloppen. Jag är så jäkla bra. Vad ska man med en sk man till?
Sen dammsög jag hela lägenheten och slängde en massa skräp. Sen diskade jag och lagade mat. Nu är jag helt slut. Puh.

Jag ska jobba för första gången på snart 2 veckor imorgon. Gud så skönt det ska bli! Jag är så less på att vara hemma nu. Får se om det skett någon förändring på jobbet, eller om det är precis som det var när jag jobbade sist.

Nu har det varit så fint väder de senaste dagarna, solen lyser in i mitt vardagsrum på dagarna, och en som gillar detta är Cosmos, han ligger och rullar runt i solen gullet.


Ja min gamla dator står fortfarande kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0