Svensk Hederskultur, fint serru.

Debatt blev ju inte som jag hade hoppats direkt.
De ansvariga satt ju bara och gjorde pinsamma försök till att "be om ursäkt" eller vad man ska kalla det. Vilket jag förstår att det vill, men i detta nu har det ju kommit till en gräns då det inte hjälper. Eller det kanske det visst gör, #Linnea" kanske godtar ursäkten.
Men vilken tjej denna Amanda! Ojojoj vilken klippa!

Katarina Wennstam sade något som jag tänkt hela dagen "hade detta varit en kriminell invandrarkille, hade han inte alls fått detta stöd"
Belinda Olsson frågar om detta kan kallas "svensk hederskultur" och det håller jag fan med om. FY FAAN. Jag vill inte ha den minsta del i något som har med det att göra. Heder hit och heder dit. SLUTA.
Var mänskliga för sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0