fredag?

Jag är så dålig på att hålla igång mitt bloggande. Usch usch.

Helgen var lovely. Faktiskt.
Fredagen bjöd på spontanfest i Fridhemsplan. Ovanför min kollega, helt sjukt, världen är så liten.
Vi satt ett gäng tjejer och drack, eller vi hade en Carl med ett tag innan han tröttnade på tjejsnacket :)
Det slutade med att jag, Johanna och Titti satt/låg och delade med oss av våra fyllehistorier. Väldigt underhållande. Drog hem alldeles för sent och var så trött. Stängde av mobilen och vaknade 13 på lördagen, så jäkla skönt! Låg i soffan, gjorde hemgjord pizza och såg massa grejer på tv. Sen såg jag Män som hatar kvinnor igen.
Snäll som jag är så hade jag erbjudit mig att hjälpa till på jobbet i söndags, trots att jag egentligen var ledig. Rätt skön dag, jobbade mellan 9 och 14 typ. Sen mötte jag B som var bakis och ville ha pizza, så det åt vi, för första gången sen i typ September åt jag pizza. Det är inte så gott längre, och jag mår så illa efteråt.
Gick till B och såg New Moon med ena ögat och satt med datan med det andra. Och så snackade vi en massa strunt. Kände mig inte på topp alls. Hela dagen hade präglats av en obehaglig känsla. Åkte hem i snöstormen (!) och bröt ihop innanför dörren?? Hade helt enkelt en riktigt dålig dag. Men jag har underbara vänner som fick upp mig igen. Tänk så fina människor jag har runt mig ändå. Ni är bäst, ni vet vilka ni är darlings...

Igår och idag var det jobb. Mötte B idag på centralen och drog med henne till SKHLM. Där åt vi världens, nästan, godaste sallad. Mumma.

Imorgon blir det ferre! Jag är ju ledig ons-tors denna vecka. Så imorrn blir det förfest i Fridhemsplan med babesen, sen står utgång på schemat. Underbart. Lönen kommer ju på natten också!

Så har jag lite musiktips. Jobbar ju i princip bara med en drös rockare, så det spelas Bandit, Rockklassiker och rock i allmänhet hela dagarna. Vare sig jag vill det eller inte.

Mustasch - I'm frustrated. Satan i gatan vilken bra låt. Älskar stråkarna! 
Backyard Babies - abandon
Renegade five - running in your veins
Biffy Clyro - bubbles, och även that golden rule. Men å andra sidan har jag inte hittat en enda dålig låt med de...  tackar min fantastiska chef för det musiktipset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0