Irri

Jag har haft ännu en superskoj dag på jobbet. Trodde jag skulle jobba typ själv, istället fick jag jobba med värsta roliga killen. Vi körde musikquiz hela dagen, väldigt underhållande.

Däremot är jag lite irriterad, på flera saker.
1. Varför har jag inte fått tidningen jag prenumererar på? jag har betalat...
2. Varför har jag inte fått min CDbox som jag beställt?
3. Min internetbankdosa fungerar inte. Batteriet var slut så jag köpte nytt, kollade verkligen så det var exakt lika. Satte i det precis som det förra satt, men när jag trycker igång den så visas bara en massa "fyrkanter" i displayen. Jag behöver den ju! Och jag jobbar varje dag så jag hinner inte till banken och fixa med den. Mina räkningar!!!

Well...   Nu dags för sängen.
Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0