Crushcrushcrush

Regn.
Då är det tillåtet att ligga kvar i sängen.
Jag hade en sjuk men bra dröm inatt.
Jag drömde om, Justin Bieber. Varför då kan man kanske fråga sig? Jo, därför att jag trots allt är lite betuttad i den här killen faktiskt. Ett faktum. Men, hur kan man INTE vara det undrar jag?
 

Jag har kollat massa klipp med en annan av mina nyfunna favoriter, Chelsea Handler, som har talkshowen ChelseaLately. Herregud hon är en av de roligaste kvinnor jag vet. Hysteriskt rolig verkligen. Kolla in klipp med henne! Grym tjej! Slutade med att jag hittade klippet med henne och J.B och sen blev det massa klipp med honom.

Så ser min dag ut idag typ. Jag ska väl bege mig ut och handla något gott också strax, innan affärerna stänger, det är ju en sån där röd dag för alla vanliga dödliga människor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0