Dance in the dark

Jaha då kommer Justin Bieber till Grönan den 29/5. Helt plötsligt har jag 3 grejer jag vill göra den kvällen. Hur är det möjligt? Så mycket brukar det ju inte hända så ofta. Hur ska jag kunna välja?! jag blir tokig! jag vill ju verkligen se Justin Bieber, men sen är det 2 stora fester samtidigt. Plus en fest dagen innan. Suck. Jag ska inte klaga, verkligen inte.

Jag har bestämt mig för att köpa grönan-kortet i år. Hoffmaestro ska ju spela! Och Timo! Och Mando Diao! Och en hel del annat. Amanda Jenssen också ja. Blir skitskoj. Måste bara vänta till lönen kommer.

Igår hade jag en ångestattack sällan skådad. Angående tandläkaren. Jag tycker det är så jobbigt så jag kan knappt nämna det här nu. Men men, jag ska dit nu i slutet av maj. Duktiga jag som tog tag i det. Phew.

Idag har det inte blivit mycket gjort. Lyssnat på So happy I could die och Monster mest. Tvingade mig ut och köpte tidningarna, recensionerna ifrån igår ska sparas. Sjukt ledsen är jag för jag inte var i Globen idag igen.

Så ska jag knåpa ihop en tio-i-topp låtlista till E. Förstår ni hur svårt det är?! Tio låtar bara. Jag har fått ihop 38. Jobbigt läge. Men sjukt roligt detta, som på den gamla goda tiden då jag och mina vänner gjorde blandband.

Nu är jag rastlös och sitter och lyssnar på GaGa med datan i knät. Men jag har liksom läst ut internet. Kanske skulle ta och sova? Men jag har liksom ingen direkt lust med det. 
Nu är det Dance in the dark, jag blir fan tårögd när jag tänker tillbaka på gårdagkvällen, på riktigt alltså. Jag satt och grät lite tidigare när jag läste recensionerna och såg mina filmer. Men det var verkligen så bra, ren lycka!
Undrar hur det var ikväll...  får väl se imorrn på FB vad folk skriver.

Jag hoppas det blir fint väder imorgon så jag blir lite peppad på att gå utanför dörren. Jag ska ju jobba på torsdag!

Måste visa en grej, ett exempel som går mig på nerverna.

Skylten i mitten. MAN FÅR INTE STAVA FEL PÅ SKYLTAR. Det är INTE acceptabelt. Jag blir fruktansvärt frustrerad och irriterad.

Nä nu ska jag inte skriva mer blaj.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0