Diaries

Jag är lite sur på att jag inte kan ligga i min soffa. Ryggen har varit helt okej nu sen i lördags morse, men inatt ich hela dagen idag har den varit elak igen. Har vaknat hundra gånger inatt av smärtan. Och så kan jag som sagt inta vara i soffan överhuvudtaget, om jag inte sitter upp, men hur bekvämt är det? Jag vill ju slänga mig och jäsa liksom, men se det fungerar inte. Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Alvedon forte hjälper inte alls så bra. Tacka vet jag Voltaren. 

Idag har jag kollat klart Heroes säsong 4, jäklar vilken tid det har tagit. Men ärligt så har denna säsong inte alls varit lika bra som t.ex den förra, den var ju helt fantastisk! Men Heroes är ändå alltid Heroes och jag älskar det. Får se nu när nästa säsong kommer, har inte kollat upp det.

Denna heta babe har förgyllt säsong 4, tyvärr blev hon mördad och kommer kanske inte vara med mer, men å andra sidan är det ju Heroes, där dyker alla upp igen, på ett eller annat sätt. Dawn Olivieri heter hon iallafall. Supersnygg!

Jag har även läst igenom mina gamla dagböcker idag, från högstadiet. OMG. Jag skäms så jag dör. Usch, så fruktansvärt är det att läsa verkligen. Men jag tackar ju gudarna för att internet inte "fanns" då, då hade jag väl suttit och bloggat skiten för alla. Herregud så lycklig jag är för att tekniken inte hann före mina tonår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0