Ihopplock

Idag har jag hängt hela dagen i Tanto igen, men med nytt sällskap. J, B, KTH:aren och några till. Mycket roligt. Och skönt som tusan!
Lyckats sola framsidan idag, eftersom ryggen fick sitt igår. Kom hem strax innan 19, fixade lite käk, vilket blev 4 köttfärsbiffar med massa kryddor och grejs i, supergoda, men ingenting till haha. Men jag har inget hemma som passar till! Jag kan ju inte äta makaroner eller spaghetti till, så det blev "bara" dom. Jättegott var det iallafall.
 
Hade så jäkla skitiga fötter, men orkade verkligen inte duscha, så mamma gav mig tipset att fylla en hink med vatten och tvål och sätta fötterna däri. Sagt och gjort. Väldigt effektivt, och skönt!
Någon blev lite intresserad...

Skulle ha åkt in till stan ikväll men jag är så slut! min rygg är jätteansträngd också, så det är lika bra att stanna hemma. Har inte en krona heller typ så..


Detta är min SUPERGODA pizza jag gjorde häromdagen. Jag gör så goda pizzor så herregud. Tomatsåsen blandar jag till med kryddor och grejer, sen brukar jag ha, som det också är på denna, färsk tomat, fetaost och kronärtskockor. SÅ förbannat gott! Åh va sugen jag blev på det nu. Måste nog göra pizza imorgon tror jag.

Detta är min strand häromdagen när jag var där en sväng. Inte en människa, 2 svanar dock. Längtar till jag kan ligga här i sommar och steka. Blir ju inte alls som förra året, då var jag ju ledig i 8 veckor och bodde i princip på stranden, men lite ska jag väl hinna med iallafall. Kommer dock aldrig få lika bränna som i fjol, den var trevlig.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Hoppas på att det är sol imorgon, annars blir det en hemmadag bara, inte så kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0