Jag är en festis


Detta är min favoritreklambild ever. Jag har den i mitt kök.

Inte för att jag känner mig som en festis just idag. Tvärtom. Lägenheten ser ut som skit rent ut sagt, ren tvätt ligger i Ikea-kassar, tidningar och reklam på golvet i hallen, disken svämmar snart över bänken, och det behövs dammsugas och torkas golv. Ni hör ju! VEM orkar ta tag i ett sånt projekt?! Inte jag iallafall. Dessutom är jag hungrig. Funderar på om jag ska beställa en pizza? det var sjukt längesen faktiskt. Eller åka till skäris och äta? GAAH!
 
Idag är en av de få dagar jag känner att jag vill ha en partner. Hade varit perfekt! Legat i sängen hela dagen. Ätit. Kollat på film. Mm, det hade varit nåt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0