Lady or not?


Ja här ser ni då ett par av mina glasögon. Jag gillar dom mer och mer. Nöjd tjej.

Jag har nu ett pissigt dilemma, vare sig jag vill det eller inte.
På fredag ska ju jag och Honey B på Lady GaGa, men kommer min rygg palla det? Jag vet verkligen inte. Mår jag som igår är det omöjligt, men mår jag som i lördags så kommer det funka, men hur och när vet jag det liksom?
Eller ska jag sälja min biljett redan nu så jag vet att jag får den såld?
ÅÅÅÅÅÅÅååååhhh! Jag vill ju verkligen gå! :(  Måste bestämma mig under dagen idag iallafall.
Har en fika inplanerad i eftermiddag på söder, måste ju göra något annat än att bara sitta hemma eller cykla/promenera härute hos mig. Så en kaffe får det bli, på mitt favoritkaffeställe i Hornstull. Usch vad jag saknar att bo där, det är min absoluta favoritdel av stan. Om jag någon gång blir rik, då ska jag köpa mig en mysig lägenhet där i krokarna. 

Nä nu måste jag klä på mig lite, ska rulla (på cykeln) ner till centrum och köpa lite ingredienser till min köttfärssås. Av någon anledning får jag aldrig till den så som jag vill ha den. Någon som har ett bra tips på god köttfärssås?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0