My love


Igår var denna "lilla" älskling en liten sjukling som kräktes hela dagen, han som aldrig kräks annars. Jag fick spruta i honom vatten i munnen och så fick han svälta.
Hela morgonen idag har han varit på mig i sängen och jamat och slickat mig, sen skrek han som en tok "matte jag vill ha maaaat!" Jag kokade fisk och även Cosmos blev då intresserad och fick sin beskärda del.
Nu mår han bra igen min fina fina Bagheera.

Så fina bilder, älskar färgerna. Jag har ätit sallad och som vanligt är han extremt nyfiken så han fick detta salladsblad, som han sedan har legat och sovit på... ?
Världens finaste Bagge är han iallafall! Så skönt att hans mage verkar må bra, igår bara bubblade det i den...

Idag är det kallat ute, men soligt. Jag cyklade en sväng men frös så jag vägrar gå ut igen.
Hade mor och far på besök igår, det storhandlades och fixades lite här hemma. Sedan fick jag oväntat sent besök på natten, det var mycket uppskattat! Vi kollade på Anchorman och Tenderness. Den sistnämnda var inte alls speciellt bra, men Anchorman var hilarious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0