Onsdag 100505

Detta är vad jag gör idag typ. Jag var ute på förmiddagen, men sen har jag plöjt denna serie.

Jag kan verkligen inte låta bli att älska MTVs realitysereier i det här stuket. Laguna Beach, Newport Beach, the Hills, the City och nu då Peak Season. I love it!
Däremot gillar jag inte det här med att vi som bor i Sverige inte kan kolla på avsnitt på MTVs amerikanska hemsida. Jag fattar inte, förra veckan fungerade det ju att kolla på avsnitt, idag fungerar det inte. Det gör mig lite irriterad, det tar ju hundra år innan avsnitten läggs upp på den svenska hemsidan. Ladda ned går inte heller för det finns ju typ ingen som lägger upp dessa serier. DÅLIGT.
I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0