RIP

Har ju glömt nämna en hemsk sak som hänt.

Nbc (tror jag det är) har bestämt att lägga ner Heroes. Helt utan slut.
Sista avsnittet som visats är första avsnittet av en ny säsong.
Det är så hemskt så jag orkar inte ens tänka på det. Jag blir så arg! 
Pga för dåliga tittarsiffror. Mätning av tittarsiffror borde ju läggas ned helt, eller göras om på något konstigt sätt. Jag menar, jag har följt HELA serien, men inte bidragit till en enda tittarsiffra. Och det är ju inte bara jag som gör så. MIljarder andra gör likadant. Inte med bara Heroes då, utan de flesta serier.
Hemskt är det iallafall, jag hoppas bara på att någon annan kanal tar över och gör en säsong till. Bara så man får ett slut liksom. Å andra sidan är det inte kul att de ska tvinga fram ett slut heller.
Pga sådant här borde serier inte göras i fler säsonger än 3, kanske 4. Då hinner de oftast inte läggas ned.
Tragiskt är det.
Nej, mitt liv rasar inte samman pga detta, men jag tycker det är skittråkigt rent ut sagt.
Älskade Heroes. Den bästa serien jag sett.
Gillar bilden. Spegelbilden i vattenpölen mest, Niki/Jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0