Skuggan över stenbänken

Jag gjorde så jäkla god mat igår, blev galet mätt och är mätt fortfarande.

Sedan diskuterades och halvt bråkades det på msn. Herregud. När ska människor bete sig vettigt och sluta tramsa runt och istället ta tag i sina liv? Fega och lite smått patetiska kallar jag er. Faktiskt.

Imorgon ska det enligt experterna bli supertrevligt väder, så det hoppas vi på, då blire picnic i en park nånstans.

Har preliminärbokat resa till Uppsala snart också, för att hälsa på Bagheera's familj. Han har ju ganska nyligen fått småsyskon, och jag vill dit och kika på dom, dessutom träffa mamma och morfar katt. Även se det nya huset och såklart träfa Åsa och prata katt, alltid lika trevligt!

Nu ska jag kolla på Iron Man tror jag. Har ingen DVD-box kvar att se, såg färdigt huset Eliott i helgen, och jag träffar ju inte mamma och pappa på ett tag för att få låna nästa del :(
Däremot så fick jag arslet ur vagnen och beställde den jag länge länge velat se, och så släpptes den på DVD i februari, Äntligen!

Det här är en av de få böcker jag gillade när jag var yngre. Jag älskade de! Återigen så kommer vi tillbaka till det här med att jag älskar "hemliga världar" Dessa böcker trollband mig totalt! Det var ju en hel serie med typ 4-5 ? böcker.
Anywho, nu har den släppts på DVD, jag kommer ihåg att jag älskade serien när den gick på tv för hundra år sedan, men det ska bli sjukt spännande att se den igen nu!

Får se, den borde dyka upp på måndag!

Usch, måndag ska jag på magnetröntgen och är vidrigt nervös för det. Jag vet att det kommer gå bra, det är bara sjukt läskigt att åka in i något och typ känna sig instängd. Brr.

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh, KP! En sak till vi gillar båda två. eller ja, jag gillade iaf den där boken väldigt mycket när jag var liten. Gillade alla Maria Gripes böcker iofs

2010-05-15 @ 13:32:29
URL: http://elloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0