Suttonde maj!

Jag har varit hos sjukgymnasten idag. Det gick bra, hon är superbra, hon visade mig hur och vad jag ska göra, och även vad jag ska tänka på när jag tränar. Så imorgon tänkte jag åka och träna, om det är dåligt väder. Vilket det INTE varit idag. Tog cykeln och cyklade till stranden efter jag hade varit hos sjukgymnasten. Knappt en kotte var där. Satt i solen ett tag, så skönt! Sen är jag ju så jävla snygg (trots mina oversizeade Adidasbrallor) så jag blev såklart uppraggad där. Tyvärr var killen lite FÖR ung, så jag avstod erbjudandet om att ses senare. Cred ändå till killen kan jag tycka. Fan jag hade aldrig vågat gå fram till någon sådär mitt på dagen. Nästan så att jag ångrade mig sedan att jag avböjt. 

Sedan jag kom hem har jag förberett mig på denna förjävla otrevliga grej jag ska iväg på nu. Magnetröntgen. Usscch! Jag har hört så många som gjort det, och alla har fått "åkt in i" olika grejer. Vissa har varit öppna, vissa helt stängda, vissa har det varit något som åkt över en osv. Jag har lite smått panik för att ligga inträngd i ett rör i 20 minuter. Andas. Puh. Jag vet inte om jag kommer överleva detta. Jodå det kommer jag ju, men hur många panikattacker som krävs innan? Jag öskar jag fick vara sövd, men det får man tydligen inte. 

Nu ska jag bege mig, måste hinna köpa kattmat också, innan. Stackars katterna äter upp den sista maten exakt i detta ögonblick.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0