Sthlm by night

Ja, då fick jag mig lite motion igår, som var jobbigt som sjutton men som jag tror var bra för jag har inte speciellt jätteont i ryggen idag.
Jag mötte B och KTHaren vid Långholmen och vi skulle gå till en plats där de skulle klättra. Vi gick runt typ hela Långholmen! Sen kom de andra 2 som vi väntade på och då gick vi lite till, och till slut kom vi fram till "berget" där vi fick leta en enklare väg så jag kunde komma upp haha. Så går det när man tar med sig en halvt handikappad människa på friluftsliv.
Jäklar va fint det var, sån himla fin kväll, längst upp var vi och såg ut över hela underbara Stockholm. Vi grillade korv och efter det gick halva sällskapet hemåt, men jag och T stannade och satt där och snackade tills våra tår inte kändes längre. Då började projekt hitta ner från berget i mörkret. Det gick sådär skulle man kunna säga. Efter många försök och "där ser det bra ut, där gick vi hit" haha, så lyckades vi komma ner oskadda.
Grillen med alla korvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0