Backstabbing

En sak bör vetas om mig. Sviker du mig, så sviker jag dig tillbaka.
Jag pratar ju om hur ärlig och lojal jag är mot mina vänner till skillnad från många andra falska jävlar. Men har det kommit till den punkten att jag blir sviken, att jag får reda på det, så hämnas jag gärna och sviker dig totalt tillbaka. Tro inget annat. Tex att jag ska stå där blåögd och naiv och fortsätta vara din vän. Nänä, då får du passa dig. Watch your back som det så fint heter. För då har jag inga gränser alls. Då hugger jag dig utan problem när och varsomhelst.

Som äkta vän ska man unna sin vän allt i världen, trots att det kanske känns orättvist , jobbigt eller hur det nu kan kännas. 
Så synd att inte alla är sådana som vill sina vänner väl, men det är bara beviset på att de inte är äkta.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0